Jak sprawdzić ?? Sprawdzenie statusu wysyłki Witamy na stronie pozwalającej na sprawdzanie statusu przesyłki. Chcemy podkreślić, że obecna wersja jest w fazie testów i rozwoju. Zastrzegamy więc sobie prawo do pojawienia się błędów. Mamy nadzieje, że będą się one pojawiały rzadko i dołożymy wszelkich starań, aby możliwie szybko je wyeliminować. Na chwilę obecną opcja pozwala na sprawdzenie stanu wysyłki (od informacji że pieniądze pojawiły sie na naszym koncie, aż do uzyskania listu przewozowgo w przypadku przesyłek kurierskich DHL). Aby uzyskać te informacje prosimy o wpisanie Państwa nicku z Allegro oraz kodu pocztowego na który bedzie relizowana wysyłka (uwaga jeżeli został podany inny adres wysyłki to ten kod pocztowy należy podać) .
podaj NICK: i kod pocztowy (bez kreski):
MIASTO STAN ZAMÓWIENIA --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gdy status Państwa zamówienia jest "wysłano DHL'em", to szczegółowych informacji odnośnie swojej przesyłki możecie Państwo uzyskać na dzień następny przez kliknięcie na nr listu przewozowego pokazanego na tej stronie, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta DHL pod numerem tel. 0801-345-345 oraz 022-565 0 565 lub korzystając z Track & Trace DHL: http://webapps.dhl.com.pl/app/tnt/ gdzie w polu "Numer listu przewozowego" należy wpisać w jednym ciągu znaków numer podany w statusie przesyłki.
http://webapps.dhl.com.pl/app/tnt/